kas86Εδώ είναι τα επιπλέον 15 καταπληκτικά οφέλη για την υγεία των Κάσιους!

Είναι γεμάτα από αντί -οξειδωτικά, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά που απαιτούνται για τη φυσιολογική λειτουργία του σώματος. Στην πραγματικότητα ανήκουν στην Βραζιλία, αλλά από τη Πορτογαλικά τα μετέφεραν στην Ινδία τον 16ο αιώνα . Αυτοί οι ξηροί καρποί έχουν πολλά οφέλη για την υγεία , μερικά από τα οποία παρουσιάζονται παρακάτω :

1. Προλαμβάνει τον καρκίνο :

Περιέχουν προανθοκυανιδίνες που είναι μία κατηγορία φλαβονόλες που παλεύουν ενάντια στα καρκινικά κύτταρα και τα αποτρέπουν από το να διαιρεθούν περαιτέρω . Αυτές οι προανθοκυανιδίνες και η υψηλή περιεκτικότητα σε χαλκό στα Κάσιους βοηθούν στην καταπολέμηση κατά των καρκινικών κυττάρων και σας κρατά μακριά από τον καρκίνο του παχέος εντέρου . Αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα οφέλη των Κάσιους .

2. υγιή καρδιά :

Τα Κάσιους περιέχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά σε σύγκριση με άλλους ξηρούς καρπούς και αυτά είναι με τη μορφή του ελαϊκού οξέος, το οποίο είναι πολύ υγιεινό για την καρδιά . Είναι χωρίς χοληστερόλη και τα αντιοξειδωτικά που υπάρχουν σας κρατά μακριά από καρδιακές παθήσεις .

3. Μειώνει την υψηλή πίεση του αίματος :

Τα Κάσιους μειώνουν την αρτηριακή σας πίεση με τη βοήθεια του μαγνησίου που υπάρχουν σε αυτά .

4. Βοηθά τα μαλλιά :

Ο χαλκός είναι το μέταλλο που βοηθά τα μαλλιά σας να πάρει αυτό το χρώμα . Έτσι, εάν τρώτε Κάσιους που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε χαλκό, μπορείτε να αποκτήσετε τα μαύρα μαλλιά που πάντα επιθυμούσατε .

5. Υγιή οστά :

Όπως το ασβέστιο , το μαγνήσιο είναι επίσης σημαντικό για την υγεία των οστών, το οποίο αποτελεί το κύριο περιεχόμενο στα Κάσιους .

6. Υγιή Νεύρα :

Το μαγνήσιο είναι αποθηκευμένο στην επιφάνεια των οστών και εμποδίζει την είσοδο ασβεστίου από τα νευρικά κύτταρα και έτσι διατηρεί τα αιμοφόρα αγγεία και τους μυς χαλαρά. Η ανεπαρκής ποσότητα μαγνησίου μπορεί να οδηγήσει το ασβέστιο για να εισαχθεί στα αιμοφόρα αγγεία και να προκαλέσει τη συρρίκνωση τους.

7. Αποτρέπει τους χολόλιθους :

Η ημερήσια πρόσληψη Κάσιους μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης χολολιθίασης έως 25 % .

8. Βοηθά στην απώλεια βάρους :

Ακόμα κι αν τα Κάσιους περιέχουν λίπη , περιέχουν καλή χοληστερόλη . Έτσι όσοι τρώνε Κάσιους τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα ένα παίρνουν λιγότερο βάρος σε σύγκριση με όσους τρώνε λιγότερα .

9 Aντί – οξειδωτικά . :

Σελήνιο , χαλκό, μαγνήσιο , κλπ. δρουν ως συν-παράγοντες για πολλά ένζυμα .

10. Βοηθά στην πέψη:

Τα Κάσιους βοηθούν στην δημιουργία, την ανάπτυξη και τη σύνθεση των νουκλεϊκών οξέων και την πέψη .

11 Υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες . :

Τα Κάσιους είναι πλούσια σε βιταμίνες όπως η ριβοφλαβίνη , παντοθενικό οξύ , θειαμίνη , νιασίνη , κλπ. Αυτές οι βιταμίνες να σας κρατήσουν ασφαλή από σιδηροβλαστική αναιμία , πελλάγρα , κλπ.

12. Υγιή ούλα και τα δόντια :

Όπως αναφέρθηκε πριν, η μεγάλη περιεκτικότητα σε μαγνήσιο που υπάρχει στα Κάσιους είναι πολύ καλό για τα οστά . Γι ‘αυτό δίνει υγιή δόντια , καθώς και ισχυρά ούλα για να τα κρατούν .

13. Ευχάριστο ύπνο :

Μετά την εμμηνόπαυση, τα Κάσιους μπορεί να σας δώσουν χαλαρό και ευχάριστο ύπνο κατά τη διάρκεια της νύχτας .

. 14 Ελεύθερες ρίζες :

Τα Κάσιους βοηθούν το σώμα μας στο να χρησιμοποιήσει σωστά το σίδηρο για την εξάλειψη των ελεύθερων ριζών που προκαλούν προβλήματα υγείας .

15. Εκφύλιση της ωχράς κηλίδας :

Τα Κάσιους έχουν τη δυνατότητα να φιλτράρουν τις ακτίνες UV του ήλιου και την προστασία μας από την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας .

Τώρα που γνωρίζετε τα οφέλη για την υγεία από τα Κάσιους, βεβαιωθείτε ότι θα τα έχετε στο εβδομαδιαίο σας διαιτολόγιο , είμαι βέβαιος ότι έχετε ήδη την αγάπη τους .

Advertisements