orange_660Επειδή γίνεται πολύς λόγος πέρι διαιτων και αποτοξίνωσης απο πολλούς αναγνώστες του blog σκέφτηκα να προτείνω μια αληθινά αποτελεσματική διατροφή η οποία αρχικά δίνει στο οργανισμό ολα τα απαραίτητα εφόδια για την καθημερινότητα και οταν ακολουθηθεί σωστά (χωρίς ένοχες απολαύσεις κατά την διάρκεια της ξέρετε εσείς) οδηγεί και σε σωστή απώλεια βάρους 1 κιλού περίπου την εβδομάδα.Φυσικά πανάκεια δεν είναι και ο κάθε οργανισμός έχει τις δικές του ανάγκες και ιδιαιτερότητες αλλά είναι παρόλα αυτα μια καλή βάση για μια σωστή διατροφή και ποιότητα ζωής.

ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 1 ποτήρι χυμό και 2 φρυγανιές με μέλι ή 1 ποτήρι χυμό και 1 φέτα ψωμί και 1 φέτα milner ή 1 ποτήρι γάλα και 1 φλ. δημητριακά ή 1 ποτήρι χυμό και 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΣΤΙΣ 14:30 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ 1 σαλάτα πράσινη βραστή ή ωμή επιλόγής με 2 κ.γλ. λάδι ή ντοματοσαλάτα μερίδα εστιατορίου με 1 κ.γλ. λάδι ελαιόλαδο (7 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ 7 ΜΕΡΕΣ ΤΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ)

~150 γρ. τονο σε νερό, γαρίδες ψητές ή βραστές ή ψάρι ψητό

~150 γρ. κοτόπουλο ψητό ή βραστό ή κατσαρόλας ή φούρνου χωρίς πέτσα

~150 γρ. μοσχάρι (φιλέτο,μπιφτέκι,μπριζόλα)ψητό

~1 φλ. φακές ή αλλα όσπρια μαγειρεμένα με λίγο λάδι και 1 φέτα milner τυρί

~1 φλ. μακαρόνια βρασμένα άκαυτα,τυρί τριμμένο και 100 γρ. μπιφτέκι ψητό

~1 φλ. λαδερό φαγητό στεγνά μαγειρεμένο και 100 γρ. κοτόπουλο ψητό

~2 αυγά ομελέτα με πιπεριές κ.λ.π. ψητή με 1 κ.γλ. λάδι Συνοδευτικά με το γεύμα(εκτός των μακαρονιών) 1 φέτα ψωμί ή 2 φρυγανιές ή 1/2 φλ. ρύζι ή 200 γρ. πατάτα βραστή ή ψητή

ΑΠΟΓΕΥΜΑ 1 ποτήρι χυμό

ΒΡΑΔΙΝΑ ΓΕΥΜΑΤΑ 1 φλ. γάλα και 1/2 φλ. δημητριακά και 1 φρούτο ή 1 φρούτο και 1 μπάρα δημητριακών ή 1 γιαούρτι και 2 φρυγανιές και 1 φρούτο ή 1 αραβική πίτα με 2 φέτες γαλοπούλα και φετάκια ντομάτας και 1 φρούτο ή 1/2 παξιμάδι κριθαρένιο και 1 φέτα milner και 1/2 ντομάτα και ρίγανη

Εγώ θα προσθέσω ενα με δυο φλιτζάνια πράσινο τσάι σε φακελακι (για αποτοξίνωση/αδυνάτισμα) καθημερινά χωρίς την προσθήκη ζάχαρης.Αν θέλετε βαλτε λίγο μέλι ή φρέσκο γάλα.

Α!Τα μεσημεριανά γεύματα μπορείτε να τα αλλάζετε ανάλογα με τις μέρες,δηλαδή την μια δευτέρα μπορείτε να κάνετε ομελέτα, την επόμενη δευτέρα κοτοπουλάκι κ.λ.π. ώστε να μην βαρεθείτε εύκολα.

Advertisements