140401-lufthansa-mn-1055_d8df542350c6b882b165fdc7926b663aΟταν λεφτά παίζονται στην μέση ,ολα είναι πιθανά.Ροζ ελέφαντες μπορεί να κατακλήσουν την γη,εξωγήινες παρεμβάσεις να δικαιολογήσουν «ανεξήγητα» φαινόμενα αλλα και μεγάλες αλήθειες να εξαυλωθούν.Για παράδειγμα, μπορεί να βαφτιστεί αυτοκτονία το ατύχημα ενος γερμανικού αεροπλάνου που επεσε στην Γαλλια.Πιο πολύ όμως ακόμα και απο τα θύματα αυτης της τραγωδίας, λυπάμαι τον άτυχο πιλότο Αντρέα Λούμπιτζ,γιατι εκτός απο το οτι έχασε την ζωη του,αγωνίστηκε μέχρι και την τελευταία στιγμή για να σηκώσει το αεροπλάνο,το οποιο έχανε ύψος απο μηχανική βλάβη,τον στιγμάτισαν κατα τον χειρότερο, πιο απαράδεκτο τρόπο.

Ανακάλυψαν ιστορίες, πλήρωσαν γιατρούς για γνωματεύσεις και ολοκλήρωσαν μια εισαγγελική έρευνα μέσα σε 48 ωρες, οταν για παρόμοια περιστατικά οπως την πτώση του μποινκ στην ουκρανια, ακομα δεν εχουν βγάλει κανένα πόρισμα! Ο Ζεράρ Αρνού, o επί 18 έτη πιλότος της Air France αλλά και εκπρόσωπος της Γαλλικής Επιτροπής Παρακολούθησης Ασφάλειας Πτήσεων έδωσε τρια πολυ διαφωτιστικά στοιχεία σχετικά με τις συνθήκες του ατυχήματος.

1. Η καταγραφή της ανάσας του Λούμπιτζ: Ο Αρνού υποστηρίζει πως, μετά από 18 χρόνια ως πιλότος τέτοιου αεροσκάφους, είναι ρητά και κατηγορηματικά βέβαιος πως ο ισχυρισμός του Ρομπέν πως «στο μαύρο κουτί του αεροπλάνου ακουγόταν η ανάσα του Λούμπιτζ» δεν ευσταθεί. Ο λόγος είναι ότι ο περιβάλλοντας χώρος του πιλοτηρίου του συγκεκριμένου Airbus 320 είναι τόσο θορυβώδης κατά την ώρα της πτήσης, ώστε ακόμη και οι κυβερνήτες για να συνομιλήσουν μεταξύ τους χρησιμοποιούν τα ακουστικά με μικρόφωνο που φέρουν επάνω τους. «Σας διαβεβαιώνω πως η ανάσα του συγκυβερνήτη δεν θα μπορούσε να ακουστεί», λέει ο Αρνού.

2. Ο ήχος από το κουμπί πορείας καθόδου: Ο Ρομπέν ισχυρίζεται στο πόρισμα του πως ακούγεται το «μπιπ» που κάνει το κουμπί το οποίο πάτησε ο Λούμπιτζ προκειμένου να μπει το αεροσκάφος σε πορεία καθόδου και να συντριβεί στις πλαγιές των Άλπεων. «Σας διαβεβαιώνω πως το συγκεκριμένο κουμπί είναι άηχο όταν πατιέται, δεν κάνει κανέναν απολύτως θόρυβο», τονίζει ο Αρνού.Οπότε πως ο εισαγγελέας δηλώνει οτι το κουμπί πατήθηκε;Απο που πηγάζει αυτο το συμπέρασμα του;

3. Ο ήχος από την πληκτρολόγηση του κωδικού ασφαλείας στη πόρτα του κόκπιτ: Η τρίτη «ανωμαλία» του εισαγγελικού πορίσματος έγκειται στον ήχο της πόρτας του πιλοτηρίου. Όταν κάποιος είναι έξω από το κόκπιτ και αναγκάζεται να πληκτρολογήσει χειροκίνητα τον κωδικό ασφαλείας για να εισέλθει (στην περίπτωση που δεν του ανοίγει ο άλλος συγκυβερνήτης μέσα από το πιλοτήριο), τότε ακούγεται κάθε τριάντα δευτερόλεπτα ένας πολύ δυνατός ήχος που είναι αδύνατο να μην καταγράφει από το μαύρο κουτί. Όμως ο εισαγγελέας Μπρις Ρομπέν δεν ανέφερε κανέναν απολύτως ήχο να ακούγεται από την απόπειρα του κυβερνήτη να εισέλθει στο πιλοτήριο, κάτι που από μόνο του θα αποτελούσε ικανό επιχείρημα για το ότι ο πιλότος όντως είχε κλειδωθεί απ” έξω. Δηλαδή, ο Ρομπέν άκουσε την ανάσα του Λούμπιτζ, αλλά όχι τον συριστικό ήχο της πόρτας του πιλοτηρίου;Αρα κανείς δεν είχε κλειδωθεί απέξω.Η,τουλάχιστον,κανείς δεν προσπάθησε να μπεί μέσα.

Ολα αυτα για το θέμα των αποζημιώσεων.Γιατι βλέπετε άλλο να ρίξει ενας παρανοικός πιλότος το αεροπλάνο δίνοντας ελαφρυντικά στον αερομεταφορέα (άρα και ΠΟΛΥ μικρότερες αποζημιώσεις στους συγγενείς) και άλλο να υπάρχουν πολυ μεγαλύτερες ευθύνες να καταλογιστούν… Ο αερομεταφορέας θεωρείται πάντα ως ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα. Ωστόσο, αν ισχύσει η θεωρία ότι ο συγκυβερνήτης αυτοκτόνησε, τότε η Lufthansa έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί ότι είναι δική της ευθύνη, καθώς το δυστύχημα δεν προκλήθηκε από δική της αμέλεια αλλά οφείλεται αποκλειστικά σε κάποιον τρίτο που απλώς επέλεξε να αυτοκτονήσει.

Οπου παίζονται λεφτά,ουτε αλήθεια υπάρχει,ούτε νομιμότητα.Αν υπήρχε ανεξάρτητη δημοσιογραφία ίσως να έκαναν καποια στοιχειώδη έρευνα.Αν.Τόσο τα ξένα,όσο και τα ελληνικά μέσα ομως με μια φωνή φώναξαν το ψέμμα.

Advertisements