prasino-tsaiΠολλοί αναφέρουν τροπους για να μην γεράσουμε.Τροφες που πρέπει να τρώμε και ασκήσεις που πρέπει να κάνουμε.Ετσι υπάρχει μια τεράστια ζήτηση σε «μαγικά» σκευάσματα που υπόσχονται νεότητα και καλη υγεία.Αυτο που εγω όμως θα σας πω ειναι πολύ πιο σημαντικό.Βλέπετε ,το λάθος που κάνουμε όλοι είναι οτι αναζητάμε το μαγικό χάπι που θα εκμηδενίσει τις βλαβερές συνέπειες της κακής διατροφής,της κληρονομικότητας και εν τελει του χρόνου.

Ειναι δηλαδή για να δώσω ενα παράδειγμα,σαν κάποιος να πίνει καθημερινά δηλητήρια διαφόρων ειδών και μετά να αναζητάει τρόπους ώστε να βοηθήσει το σώμα του να μην υποκύψει και αυτα.Βλέπετε ποσο λάθος αντιμετώπιση υπάρχει σε ενα τόσο σοβαρό πρόβλημα;Να σας αποκαλύψω και κάτι άλλο.Τα δηλητήρια τα οποία μας γερνάνε δεν ειναι τοσο πολλά,αλλα το πρόβλημα είναι πως ειναι σχεδόν πάντου στις επεξεργασμένες τροφές.Αλλά απο την στιγμή που θα επιλέξουμε να τρώμε σωστα,τότε τα πράγματα αλλάζουν.

Πέρα λοιπόν απο τις επεξεργασμένες τροφες κάθε είδους, απο σνακς έως γλυκά του εμπορίου και φυσικά απο φαγητα που παρασκευάζονται με σκοπο το κέρδος και που φυσικά έχουν καθε ειδους γλυκαντικό ωστε να εχουν ωραία γεύση, αν προσέξετε τις παρακάτω τροφες,τοτε σας βεβαιώνω οτι δεν θα έχετε καμμια ανάγκη τα μαγικά χάπια ,κρέμες νεότητας και πασης φύσεως σκευάσματα.Δώστε λοιπόν προσοχή στην παρακάτω πολύ μικρη λίστα.

Το αλάτι
Το αλάτι βρίσκεται κρυμμένο σε πολλές τροφές, πέρα από εκείνο που προσθέτουμε εμείς οι ίδιοι στη σαλάτα ή στο φαγητό μας. Παρόλο που δεν μας παχαίνει, προκαλεί έντονη κατακράτηση υγρών στο σώμα μας και κατά συνέπεια αφυδάτωση, μια κατάσταση η οποία σχετίζεται με τη γήρανση του δέρματος. Σύμφωνα με μελέτες, μια διατροφή με χαμηλή πρόσληψη αλατιού μπορεί να επιβραδύνει τη διαδικασία της γήρανσης. Αξίζει, λοιπόν, τον κόπο να προσπαθήσουμε να το περιορίσουμε.

Το αλκοόλ
Κάθε ποτό που πίνουμε συμβάλλει στην επιτάχυνση της διαδικασίας της γήρανσης, υποστηρίζουν οι ερευνητές. Γι’ αυτό, η κατανάλωση αλκοόλ πρέπει να γίνεται με μέτρο. Καλό είναι να προτιμάμε αλκοολούχα ποτά που, χάρη στα αντιοξειδωτικά που περιέχουν, δρουν προστατευτικά απέναντι στα αγγεία, αντί για τα λεγόμενα «σκληρά ποτά» (π.χ. ουίσκι, βότκα). Οι ειδικοί συστήνουν την κατανάλωση μέχρι 2 αλκοολούχων ποτών την εβδομάδα για τις υγιείς γυναίκες και μέχρι 3 για τους υγιείς άνδρες (1 ποτό αντιστοιχεί σε 1 ποτήρι μπίρα ή 1/2 δόση «σκληρών ποτών» για τις γυναίκες και σε 2 μπίρες ή 1 δόση «σκληρών ποτών» για τους άνδρες). Εξαίρεση αποτελεί το κρασί, το οποίο μπορούμε να καταναλώνουμε καθημερινά αν περιοριζόμαστε στο 1 ποτηράκι.

Η ζάχαρη

Συμβάλλει στην πρόωρη γήρανση, επειδή διαδραματίζει τον σπουδαιότερο ρόλο σε μια διαδικασία που ονομάζεται γλυκοζυλίωση. Όταν η ζάχαρη περάσει στην κυκλοφορία του αίματος, προσκολλάται στις πρωτεΐνες και αρχίζει να σχηματίζει μόρια, γνωστά ως τελικά προϊόντα γλυκοζυλίωσης (ή όπως εύστοχα αποκαλούνται στα αγγλικά «AGEs»: Advanced Glycation End Products), τα οποία καταστρέφουν τις 2 πρωτεΐνες που είναι κυρίως υπεύθυνες για τη διατήρηση της ελαστικότητας και σταθερότητας του δέρματος: το κολλαγόνο και την ελαστίνη. Περιορίζοντας, λοιπόν, την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων και έτοιμων σνακ, που έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, μπορούμε να καθυστερήσουμε την πρόωρη γήρανση στο δέρμα μας.

Απο τα τρία,το πιο σημαντικό το οποίο συμβάλλει στην γηρανση ειναι η ζάχαρη η όποια ευθύνεται και για πάρα πολλούς τύπους καρκίνων αφου όπως ισως γνωρίζετε ειναι η τροφή των κυττάρων.Ο καρκίνος είναι η υπερβολική ανάπτυξη κυττάρων,οπότε εδώ βάλτε λίγο το μυαλο σας να δουλέψει…

Απο εκει και πέρα με δυο-τρεις κινήσεις ακόμα βαζετε τα θεμέλια για μια πραγματική αιώνια ζωη.Η πρώτη είναι η κατανάλωση κατεχίνων (που βρίσκονται σε μεγάλες ποσότητες στο πράσινο τσαί),και η δεύτερη είναι το περπάτημα (να μην αναφέρω την άσκηση καθως για πολλους και πολλές ειναι ακομα ενα..ταμπου).Κάτι τελευταίο αλλα εξίσου σημαντικό.Μακρια απο ζωικα λίπη!Ναι όμως στις πρωτείνες! (κόκκινο άπαχο κρέας,φασόλια,φέτα,φαγόπυρο ναι καλα ακούσατε ψάξτε το λίγο.)

Advertisements