ImageGenΣου αρέσει η κυρία απέναντί σου και το πρώτο που σκέπτεσαι είναι να την πάρεις. Λάθος. Είσαι πέρα για πέρα λάθος, κύριε. Μην τυχόν και σε συλλάβει με το βλέμμα της. Σα γυναίκαπου είναι επιτόπου θα σε “διαβάσει”. Όσο κι αν την κολακεύει ότι την θέλεις, ότι εκείνη τη στιγμή την φαντασιώνεσαι, η αρσενική σου σκέψη δεν την διευκολύνει. Το αντιλαμβάνεσαι γιατί.

Το κορίτσι θέλει να κατακτηθεί, όχι να σου ανταποκριθεί με την πρώτη. Άρα, διώξε τον πόθο που φλογοκοπάει στα μάτια σου και αντικατέστησέ  τον με θαυμασμό. Να διαβάσει εκείνη το θαυμασμό σου για…, “αλήθεια, τι είναι αυτό που του αρέσει επάνω μου;” να αναρωτηθεί η κοπέλλα. Ήδη, με τη ματιά σου μόνο την έβαλες στο παιχνίδι.

Γυναίκα είναι, όχι άλογο, να θέλεις να την καβαλήσεις. Ούτε ένα εμπόδιο που σκέπτεσαι να το πηδήξεις. Όχι, αυτά. Δεν τα σκέπτεσαι αυτά. Δεν τα φανερώνεις στο βλέμμα σου.

Η άλλη νοιώθει υπέροχα αν εισπράξει την προσοχή σου, η οποία όμως δεν αφορά το κορμί της, το στήθος της, τα οπίσθια της. Στα συν είναι ακόμα κι αν θεωρήσει ότι σε γοήτευσε το φόρεμά της. Πολύ καλύτερα ότι σε κέρδισε η χάρη στις κινήσεις της, η ευφράδειά της, ο τρόπος ομιλίας της.

Η κάθε στιγμή “γράφει” στον εγκέφαλό της. Όταν το ραντάρ σου καταγράφει πως είναι θετικά τα “μηνύματα” που πήρε από σένα, τότε με διακριτικότητα ξεκινάς τις επιθετικές σου πρωτοβουλίες. Εσύ έχεις τον πρώτο λόγο, άλλωστε αυτό ακριβώς επιθυμεί το κορίτσι. Εσύ κάνεις παιχνίδι, εκείνη θα ακολουθεί.

Φθάνετε στο κρεββάτι μετά από μία ώρα, μετά από μία εβδομάδα. Άσχετο. Καμμία σημασία. Μετά από ένα μήνα. Επειδή δεν σας προέκυψε ενωρίτερα. Το σημαντικό είναι η άλλη να σε θέλει γιατί με τρόπο που την ικανοποιούσες οδήγησες την κούρσα. Και το έκανες με πατίνι. Ακριβώς. Με όχημα παιχνιδιάρικο και αργόστροφο, όχι με μέσο μεγάλου κυβισμού. Εσύ κι εκείνη ταξιδεύετε, πηγαίνετε προς το κρεββάτι μόνοι σας, μη σας πάει κάτι άλλο, ένα αυτοκίνητο, ένας πύραυλος.

Είσαι εραστής, τουτέστιν ένας ποιητής. Και την κλάση σου θα την δείξεις όταν έρθει η καυτή στιγμή. Όταν είναι έτοιμη η κυρία.  Συνεχίζεις εσύ να οδηγείς, πάντα με το πατίνι. Δείχνεις να απολαμβάνεις κάθε λεπτό μαζύ της, χωρίς να βιάζεσαι να της χωθείς. Όχι, δεν ήρθε ακόμα η ώρα. Ακόμα κι αν εκείνη το αποζητάει, εσύ πριν από την διείσδυση συμπεριφέρεσαι σα να ‘ναι η κυρία ένα έργο τέχνης. Και εσύ ένας ποιητής. Ένας περιηγητής. Ένας ερευνητής. Τα χέρια σου, τα μπράτσα σου, το στόμα σου, αποζητούν να χαρίσουν σ’ εκείνη και να αρμέξουν για σένα τους θησαυρούς της ηδονής σε κάθε γωνιά του σώματος.

Ένα ζωντανό θαύμα είναι το κορμί της. Αληθινό θαύμα και βρίσκεται στα χέρια σου. Ένα εικόνισμα είναι που περιμένει να σπαρταρήσει αν το φιλήσεις και το προσκυνήσεις σαν εραστής, όχι σαν πιστός, ούτε σαν ιερόσυλος.

apodytiriakias

Πάλι έγραψες μεγάλε.

Advertisements