803050078Οι ώρες δεν περνάνε όταν δεν κάνεις κάτι.Και στην δουλειά μου υπάρχουν και τέτοιες ώρες.Ατελείωτες ώρες που συμπυκνώνονται σε μια δύο.Τι θα κάνουμε λοιπόν;Να βγούμε στις αγορές να βγάλουμε κανένα λεπτό.Θα τυπωσουμε και εμείς άχρηστα χαρτιά που θα τα ονομάσουμε ομόλογα, θα βάλουμε και μια ονομαστική αξία εκεί πέντε χιλιάρικα το κομμάτι και θα βγούμε στην γύρα να τα πουλήσουμε.Θα βρεθεί κανας μάγκας να το αγοράσει με λογικό επιτόκιο και όταν οι καιροί περάσουν θα τα πάρουμε πάλι πίσω αφού καταβάλουμε το ποσό που πήραμε συν φυσικά τους νόμιμους τόκους.

Αυτά είναι.Θα χω χρήμα τουλάχιστον να γεμίσω τις άδειες ώρες.Θα τα κάνω και πενταετή ομόλογα να είμαι χαλαρός μέχρι να τα ξαναπάρω πίσω.Ο αγοραστής να είναι καλό παιδί μόνο να μου δώσει και παράτα αργότερα ώστε τα πέντε χρόνια να γίνουν ..πενήντα.Και να μην μου ζητάει τίποτα περίεργες χαρές για να τα κάνει.Δεν θέλω εκβιασμούς δεν μασάω.Ελλάδα είμαστε εμείς ωρέ; Δεν πουλάω εγώ τίποτα ούτε ξεπουλαω.Εγώ λίγα χρηματακια θέλω για να περνάω ευχάριστα τις ατέλειωτες βαρετές ώρες μου..

 

