3465052-947379-color-hands-pointing-in-different-directionsΘελω να ξεκαθαρισω κατι.Για εμενα,ο κοσμος καθε ανθρωπου πρεπει να ειναι οι ανθρωποι του.Τιποτα παραπανω.Να αγαπα και να θυσιαζεται για τους ανθρωπους που αγαπα και μονο.Δεν με ενδιαφερουν οι ξενες ιδεες που με μεγαλωσαν για να πιστευω ουτε τα πολυπλοκα θρησκευτικα τους συστηματα.Ας τα κρατησουν για τον εαυτο τους ωστε να κανουν την ζωη των αλλων περιπλοκη και κινηματογραφικη.Η αυλη μου,η ανθρωποι που αγαπω,οι θεοι του σπιτιου μου.Ολοι οι αλλοι μπορουν να πανε να πουν τα ψεμματα τους αλλου.Και τις μεγαλες τους αληθειες.Τις εννοιες της δικαιοσυνης της ελευθεριας και της πιστης τις εμαθα απο προσωπικη ερευνα και οχι απο αυτους που τις πουλανε με το κιλο.παιζοντας με τον φοβο καθε ανθρωπου να ανηκει καπου και να πιστευει κατι.Μεγαλωσα σε καλουπια και σε ταξεις,σε ομορφα τραγουδια που εξυμνουσαν την ελευθερια που ποτε δεν ειδα.Δεν θα παιξει κανεις με τους φοβους ή τις επιθυμιες μου.Κανεις δεν θα μου υποδειξει τι ειναι σωστο και τι λαθος.

Οσο αλαζονικα και αν ακουγονται αυτα ,δεν ειναι.Γιατι δεν με ενδιαφερει να πεισω κανεναν.Με ενδιαφερει ομως να σωσω τον εαυτο μου.Και να κανω μια διακριση.Δεν πιστευω σε κανενα κομμα του σημερα.Εδω που τα λεμε,ουτε του χθες.Ξερω καλα ποιος οδηγει την χωρα μου οπως μπορω και διακρινω στα προσωπα των πασης φυσεως ηγετων μου τους προσκυνημενους.Ομως αυτο δεν σημαινει οτι θα παψω να αγωνιζομαι για να αλλαξει κατι.Πολλες φορες μπορει να παρω αποφασεις που σε πρωτη φαση να μην εχουν λογικη.Αλλα πιστευω βαθια στην δυναμη της λεπτομερειας η οποια μελλοντικα μπορει να κανει την διαφορα.Δεν θα ασχοληθω με τους σαπιους.Αλλα θα κανω οτι μπορω ωστε να αδειασουν τον χωρο για κατι νεο.Ειναι κριμα να μην προσπαθεις.Ειναι κριμα να κανεις αυτο που σου λενε ειτε με φανερο τροπο ειτε μεσω πιο υπουλων μεθοδων.Απαξιωνουν το συστημα;Σκεψου λιγο το γιατι.Μην μασας.Δες λιγο πισω απο την κουρτινα.Ειναι παμφθηνη και την πηραν στις εκπτωσεις.Δες οχι μια, αλλα δυο τρεις κινησεις μπροστα.Με την απραξια τους δινεις χρονο, χωρο και δικαιολογια για να «δρασουν» για λογαριασμο σου.

Δεν μπορω να ακουω.Βγαινω απο τα ρουχα μου.»Δεν συμμετεχω».»Τι θα αλλαξει».Αν αυτο το ελεγαν καμμια 700 χρονια πριν ακομα θα ειμασταν στην τουρκιά και θα προσκυνουσαμε σε μιναρεδες.Και θα ηταν ο ιμαμης πανω απο το κεφαλι μας και οι γυναικες θα ειχαν μπουρκα.Και θα πιστευες οτι ησουν και ελευθερος.Καθε φορα που ο λαος λεει δεν βαριεσαι καποιοι τριβουν τα χερια τους.Αφου ξερεις. Τι; ε; Τι; Ιστορια εμαθες δεν δικαιουσαι να  κλεινεις τα ματια.Δεν θα αλλαξει τιποτα αν πρωτα δεν αλλαξεις εσυ ο ιδιος.Τιποτα.Θα πινεις νερο απο την γουρνα που σου εμαθαν και θα τρως απο τα αχυρα που εδωσαν και σε  εμενα.Και το παιδι σου θα μαθει να τρωει και να πινει  με τον ιδιο τροπο.Καλο ε;

Δεν πιστευω σε ιδεες αλλα σε ανθρωπους που εχουν ιδεες με αποψη.ΟΙ ιδεες ειναι πολυ πολυπλοκες για εμενα.Και αχρηστες.Τον ανθρωπο απο την αλλη μπορω να τον ζυγιασω, να τον καταλαβω και να κρινω τι θα πιστεψω για εκεινον.Και σημερα δεν βλεπω κανενα αξιολογο.Αλλα αυτο δεν σημαινει πως δεν θα ετοιμασω τον δρομο για εκεινον που θα ερθει.Θα αγωνιστω ακομα και χωρις να ξερω το γιατι.Θα ξερω το Αν.Αν μεινω απραγος τι θα γινει;Αν δεν φωναξω εγω τοτε ποιος;Αν δεν ψηφισω για το μελλον μου τοτε γιατι αξιζει να ζω σε δημοκρατια;Στα παιδια μου τι θα πω;Οτι βαρεθηκα να προσπαθω;Οτι εκανα δωρο τον κοσμο σε εκεινους που μισω;Αντε και τον εκανες.Τι κερδισες;Θα σε αγαπησουν;

 

