1Ξυπνάω πλένομαι ξυριζομαι και κοιτάω τον καθρέφτη.Συνοφρυωνομαι.Ρε κατι μου θυμίζει.Το προσπερναω.Πρέπει να φύγω για δουλειά.Πάω κουζίνα να κάνω ένα καφέ ανοίγω τον γαλλικό αδειος.Φου σου λέω από προχθές έλεγα να πάρω και το ξέχασα.Δεν παίζει πάω ελληνικό.Ο ελληνικός πάντα παίζει (εξού και το αεροδρόμιο ) είναι και φθηνός (το αεροδρόμιο περισσότερο αλλά δεν το κάνω θέμα).Βάζω μπρίκι το κουταλάκι μυρωδάτο και ανακατεύω.Έτσι όπως δίνω πόνο λέω έτσι μπάχαλο έχω κάνει την ζωή μου.Ο καφές και η ζάχαρη είναι οι γυναίκες και οι δουλειές μου.Μόνο που στην περίπτωση του καφέ είναι ένα μυρωδάτο γευστικό ρόφημα, στην περίπτωση της ζωής μου είναι αστα να πάνε.Αν ανακατευα μόνο τον καφέ τι καλά που θα ήταν…Αλλά είμαι αισιόδοξο αγόρι οπότε συνεχίζω.

Δέκα λεπτά αργότερα με την κοιλιά μου γεμάτη και τα νεύρα μου μαχιμα κατεβαίνω να πάρω μετρό.Μέσα στο βαγόνι ακούω τις πιο δακρύβρεχτες ιστορίες.Πήγε στον Παπαδάκη και έχει και χαρτί γιατρού και πουλάει μολύβια με γομολαστιχα.Πουλάει και χωρίς και είναι και πιο φθηνά.Στην μέση του βαγονιού συναντάει ο κουτσος τον κουλό και κλείνουν το μάτι.Την επόμενη φορά θα είναι τουμπαλιν.Ρε είμαι κακός λέω και θα πάω στην κόλαση.Εκεί δεν θα πληρώνω λεφτά για θέρμανση τουλάχιστον.Επίσης αν η θεωρία μου είναι σωστή για το που πάνε τα κακά κορίτσια τότε θα την περασω ζάχαρη.Πάμε για δουλειά!

Όσο δουλεύω ελπίζω.Όσο ελπίζω ζω.Καλά και χωρίς δουλειά πως ζούσες τόσο καιρό θα μου πεις.Είναι μεγάλο θέμα να είσαι μάχιμος όπως και ειπα παραπάνω.Όταν χωθεις δουλεύεις.Όταν σε χώσουν ε όλα στην ζωή είναι.Κάθομαι γραφείο..Εγώ υπολογιστή ουγκ.Πατάω κουμπί και κάτι παίζει στην οθόνη.Βλέπω την ανάπτυξη ρε παιδί μου.Έχω ρεύμα άρα όλα πάνε καλά! Τα υπόλοιπα μετά.Το ωράριο δεν τελείωσε.Έχω και να βγω να δω καλούς ανθρώπους με λευκές μπλούζες.Ορολογίες.Χαμόγελο.Και τέτοια.Μόνο χαμόγελο κράτησε.Όλα τα άλλα είναι ψέμματα.

