Η βροχη δεν σταματαει.Καθως ομως τα παντα θολωνουν οπως και η κριση μου ολα αυτα τα χρονια,νομιζω πως φοβαμαι.Φοβαμαι για αυτα που δεν εκανα ενω θα μπορουσα.Η κρυα δυναμη μου φευγει απο τα χερια, αυτα τα χερια που με κρατησαν, με εσπρωξαν ,μου εδωσαν το πλεονεκτημα με εκαναν να πιστεψω,προσωρινα , πως ημουν ατρωτος.Λιγο θεος λιγο ηρωας και λιγο πρωταγωνιστης ΚΑΙ στις ζωες καποιων αλλων.Δεν εχω μαθει να γονατιζω, θεοι βοηθηστε με, δεν θελω να γονατισω ουτε αυτην την στιγμη, ειναι τοσοι γυρω μου και με βλεπουν, με ματια ακινητα στεγνα, κορες διεσταλμενες και ενα παγωμενο χαμογελο,δεν θελω να τους απογοητευσω γιατι ολοι εκεινοι εφυγαν για να ειμαι εγω εδω σημερα και να βρισκομαι εδω,σε πεισμα ολων των ζωντανων και νεκρων πλασματων που συναντησα απεναντι μου, γιατι η μαχη ειναι μεγαλυτερη, πολυ μεγαλυτερη απο εμενα πολυ μεγαλυτερη απο αυτο που βλεπω.
Η βροχη δεν σταματαει αλλα λουζει το προσωπο μου, οχι, δεν ειναι δακρυα αυτα που τρεχουν, δεν ειναι η δυναμη που την νοιωθω να κυλαει και να φευγει σιγα σιγα απο το σωμα μου, ειναι νερο και ειναι τοσο κρυο.Δανεικο φθινωπορο, αιωνια αισθηση χειμωνα,συντομα καλοκαιρια, υποσχεσεις για ανοιξη που παντα κυνηγουσα,οχι, δεν με λενε ηρωα, ουτε πολεμιστη,ουτε καν αγωνιζομαι με οτι βρω μπροστα μου,ειναι η απειλη του τελους που με κραταει ζωντανο και οχι ο θανατος, ειναι οι μυρωδιες που εχω ξεχασει και αγωνιζομαι για αυτες.
Η βροχη σταματησε νομιζω , δεν μιλαει κανεις πια.το χερι με ποναει αλλα ειναι σημαδι πως κρατησε οτι μπορουσε και για οσο χρονο μπορουσε, τιποτα δεν εχω δυναμη να το κρατησω για παντα, ουτε καν την ιδια μου την αναπνοη και ας ξερω οτι οσο την αφηνω τοσο το τελος πλησιαζει πιο κοντα,δεκαετιες, χρονια, μηνες και μερες, ωρες και στιγμες γιατι…..
Ο ηλιος βγαινει στην αυγη του τελους μου;Για ποιον λογο οι ακτινες να πεσουν στο σχεδον αψυχο κορμι μου;Γιατι η μερα που φευγει μοιαζει με ονειρο που δεν θα ξαναδω;Και γιατι, γιατι εκεινη η φωτια καιει τοσο δυνατα με ολους αυτους γυρω της;Τους ξερω,θα τρελλαθω νομιζω πως τους ξερω ολους!
Γιατι η ζωη συνεχιζεται.Α! Να γιατι ισως.

